دانلود Magicka 2 – بازی جادوگری مجیکا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود Magicka 2 – بازی جادوگری مجیکا
نوشته شده در شنبه 9 خرداد 1394
بازدید : 1146
نویسنده : S.A.H

دانلود Magicka 2 – بازی جادوگری مجیکا

Magicka 2 دومین نسخه از بازی پرطرفدار مجیکا در سبک استراتژیک و اکشن برای PC می باشد که توسط کمپانی Paradox Interactive در ۲۰۱۵ عرضه شده است. اگر نسخه قبل را تجربه کرده باشید، متوجه شده اید که اکثر جادوگران بر اثر حملات شیاطین از بین رفتند. تنها یک جادوگر از میان صدها نفر باقی ماند که او نیز تا مدتی دست به نبرد نزده است.

دانلود Magicka 2 - بازی جادوگری مجیکا

PC | RELOADED Version

اما این شخصیت بازی Magicka 2 از زندگیش خسته شده و تصمیم می گیرد تا باری دیگر پا به میدان نبرد بگذارد. با او در جنگ با شیاطین و نیرو های افسانه ای همراه شوید. تجهیزات جادوگریتان را از قسمت Shop تهیه کرده و مهارت هایی را در این زمینه بیاموزید. شاید در ابتدا کار سختی داشته باشید. چرا که باید به تنهایی با جمعیت عظیمی از دشمنان مبارزه کنید. اما نباید به همین سادگی تسلیم شده و سرزمینتان را به نیرو های بیگانه واگذار کنید.

 

جزئیات جادوها یا همان Spell هایی که می توانید برای ضربه زدن به دشمن استفاده کنید، بسیار بالا می باشد. ساعت ها در Magicka 2 طول می کشد تا بتوانید تمامی آیتم های مربوط به یک شخصیت را تهیه کنید. اما مهم ترین بخشی که نسخه قبلی این بازی نیز با آن معروف شده بود، قسمت چند نفره یا Co-operative می باشد. این قسمت از طریق شبکه استیم کار می کند. با اتصال به این شبکه می توانید با سایر دوستانتان گروهی به وجود بیاورید. سپس به سربازان دشمن هجوم ببرید و آنان را از میان بردارید. تمامی مراحلی که در بخش تک نفره Magicka 2 قابل بازی هستند، در قسمت آنلاین نیز این قابلیت را خواهند داشت. به طور دلخواه وارد یکی از مراحل بازی Magicka 2 با چند نفر از دوستانتان شوید تا باری دیگر از استفاده هزاران Spell نهایت لذت را ببرید. لازم به ذکر است که گرافیک و کیفیت این عنوان پیشرفت چشم گیری داشته و جزئیات بالایی در محیط ها گنجانده شده اند.

 …

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or Windows 8

Processor: CPU: 3GHz Dual Core – Intel Pentium G3220 or higher / AMD A4-4000 or higher

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce 550 or better / ATI Radeon HD 5850 or better

Hard Drive: 3 GB available space

حجم تقریبی : ۲.۰ گیگابایت

تصویری از محیط بازی (۱)

تصویری از محیط بازی (۲)

پسورد : www.freegames.ir

لینک های دانلود : ( پس از چند ماه غیر فعال می شوند )

پارت ۱ : Direct Link

پارت ۲ : Direct Link

پارت ۳ : Direct Link

آموزش نصب :

تمامی پارت های دانلود شده را در کنار هم قرار داده و پوشه بازی را با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. سپس فایل Setup ظاهر شده در صفحه را به صورت Run As Administrator اجرا کنید. پس از اتمام نصب، نرم افزار های موجود در پوشه Redist را هم نصب کنید.

– قبل از نصب و اجرا، آنتی ویروستان را غیر فعال کنید.

– در صورت مواجهه با ارور CRC Failed، از امکان Repair نرم افزار Winrar استفاده کنید.

سایت منتشر کننده



http://ipi.loxblog.com/

:: موضوعات مرتبط: بازی هاpc , استرتژیک , اکشن , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: